Zwroty i reklamacje

Dziękujemy za skorzystanie z naszej oferty.

Zwroty

Dokładamy wszelkich starań aby oferowane przez nas produkty były opisane i sfotografowane w sposób ułatwiający podjęcie decyzji zakupowej.

Jeśli z jakiegoś powodu chcą Państwo zwrócić zakupione produkty, zgodnie z prawem wystarczy w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z zamówieniem, wypełnić formularz zwrotu i przesłać go do nas w wiadomości E-mail na adres: [email protected] lub pocztą tradycyjną, na adres: ARMET, 32-040 Świątniki Górne, ul. Różana 36A.

Następnie należy odesłać produkty odpowiednio zabezpieczone na czas transportu w stanie fabrycznym tj. bez uszkodzeń mechanicznych i śladów użytkowania, w kompletnym fabrycznym zestawie, wraz z dowodem zakupu (kopia lub oryginał) na adres: ARMET, 32-040 Świątniki Górne, ul. Różana 36A.

Zachęcamy aby przekazywać towary w miarę możliwości w oryginalnych opakowaniach, co pozwoli na ich bezpieczny transport.

Reklamacje

Współpracujemy tylko ze znanymi i cenionymi przez instalatorów producentami i dostawcami aby zapewnić najwyższą jakość i gwarancję, że oferowane produkty są najwyższej jakości.

Jeśli z jakiegoś powodu chcą Państwo zareklamować zakupiony produkt, prosimy o skorzystanie z procedury reklamacyjnej opisanej poniżej.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Składając reklamację na podstawie uprawnień gwarancyjnych należy

  1. przekazywać towary w miarę możliwości w oryginalnych opakowaniach, co pozwoli na ich bezpieczny transport,
  2. przygotować i dołączyć towaru w miarę szczegółowy opis występującej wady.

Zwracaną przesyłkę prosimy zapakować tak, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu i odesłać na adres: ARMET, 32-040 Świątniki Górne, ul. Różana 36A.

Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem – nie będą one odbierane przez naszych pracowników.